14 Ekim 2007 Pazar

Sahilde..


Gittiginde gordugum seyler olmustu.. Anlamistim o anda, orada.. Herseyin farkli ve benim icin olmadigini.. Ne yaparsan yap tutamadigin seyler oluyor hayatta... Tutmak icin caba sarfettikce daha cok canin yaniyor..Bu kez ayni hatayi yapmadim..Hicbirsey beklemedim, ummadim, istemedim..
Yurudum bugun saatlerce.. Bunlari dusundum hep.. Yalniz,sahilde,umarsizca.. Dinledigim sarkilar sen oldun bazen,bazen de uzaktan gelecek olan... Avaz avaz eslik ettim kimi sozlere, insanlari gormedim bile o an.. Seninleydim, onlarin yeri yoktu o anda..
Karsidan gelen adamla kendime geldim.. Uzun boylu-mavi montlu.. Dalgindi benim gibi.. Kimbilir hangi kadin onu bu hale getirmisti.. Kimi,nerede,nasil dusunuyor,hissediyor ve ozluyordu.. Yuzunden belliydi mutsuzlugu.. Elleri cebinde dalgin dalgin geliyordu bana dogru.. Yuzunu asla yerden kaldirmiyordu.. Agliyormuydu acaba?

Onu rahatsiz etme hakkimin olmadigi aklima geldi.. Ben nasil yalniz kalmak,dusunmek,dusunmek ve dusunmek istiyorsam ; o da bunun icin sahildeydi.. Yagmurun altinda tum eskilerden kurtulmak, rahatlamak, kendi basina kalmak icin.. Hic hakkim yoktu onu incelemeye.. Ben de egdim kafami,bakmadim geldigi yone bile.. Gene daldim dusuncelerime.. Seni dusunmeye.. Kendimi dusunmeye.. Yurudum,yurudum... Sarkilar kulaklarimdan beynime sicrarken bir ses duydum...


Uzun konustuk butun gece.. Ama bak ustun acik uyumussun sen yine...
Avuclarimda tasidim sonra seni ben yine,hayallerimi yine havaya savurmussun...
Ve sensiz ki en uzun gece...


Mavi montlu-uzun boylu adam.. Konusuyordu.. Kimbilir neler konusturuyordu onu boyle.. Kendimi dusundum, yuzumu hic kaldirmadim yerden rahatsiz etmemek icin o yanimdan gecerken..
Birileri bir yerlerde surekli birilerine aci cektiriyorken,birileri de bir yerlerde surekli aci cekiyor.. Mavi montlu adam ve ben gibi.. Sen ve o gibi..
Yolun bittigi yer ...
P.s: Size itafen (tanimasam da-mutlu olun-) (Karsiyaka sahil)

Muj... 14 ekim 2007 21:12




Hiç yorum yok: