14 Ağustos 2007 Salı

Hele Bir GeL ...


İçinden geleni söyle kalırsa yazık olur, hayata küsüverirsin hüzünler seni bulur..

Birşeyler yapabilirsem güzel gözlerin için... Başından geçeni anlat masaldır benim için..

Hele Bir GeL ...Uzaklar sana gelir...Sen, Hele bir Gel... Bütün dertler bitiverir. Hep seni bulur uzun zor sıkıcı günler, yazık olur... Hele Bir GeL sen...



Her neredeysen şimdi, şuan? Aklındaysam ya da değilsem de .. Hiç önemli değil biliyorum...

İçinden geçenleri ne sen ne de ben tam olarak söylemedik birbirimize.. Hem de hiçbir zaman.. Belki zamanlarda kaybolup, küsüverdik hayata, bazen de toz pembe oldu hayat, gözlüklerle baktık..


Her neredeysen şimdi, şuan?Aklındaysam ya da değilsem de .. Hiç önemli değil biliyorum..

Ama yine de neredeysem senin için.. Bıraktık seni,beni.. Orada biyerlerde.. Bulamadık sonra da.. Sen de aramadın, ben de ... Aslında hep aradık ama söylemedik işte.. Bulmaya da korktuk belki... Uzaklar geliverdi bazı zamanlarda kısacık oldu herşey... Sen de geliverseydin o uzaklarla bana, kısacık olurdu herşey... Hep seni buldu o uzaklar,nedense bana hiç uğramadı.. Hep sende var oldu uzaklar.. Aslında herşey ne gördüğüne bağlıydı ... Sen uzakları gördün hep.. Ben seni.. Sen beni gördüğünde uzaktaydım artık senin için...


Her neredeysen şimdi, şuan?Aklındaysam ya da değilsem de .. Hiç önemli değil biliyorum.. Eğer yapabileceklerim varsa senin için, güzel gözlerin için... Anlat sakın kaçma .. Dinlerim kaçmam asla .. Masal olur benim için , kendimi soyutlar masalını dinlerim senin için.. Sadece güzel gözlerindeki tebessüm için....

MÜJDE - Ağustos - 2007

Hiç yorum yok: